KONTAKT:

T: 040 630 434
E: info@vitula.si

Vitula, Eva Cepec s.p.

Ronkova 18

2380 Slovenj Gradec

© 2015
By Vitula

narejeno z Wix.com

Naroči

Pogoji poslovanja

Podjetje VItula Eva Cepec s.p. deluje i v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Stran www.vitula.si deluje kot predstavitvena stran, kjer si lahko potencialni kupec ogleda izdelke, za nakup pa se lahko dogovori preko elektronske pošte.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z zakonodajo zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) in kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • nedvoumno prikazane cene in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,

  • stroški kupca v primeru odstopa od pogodbe (vračilo izdelka)

  • pojasnilo postopka ob pritožbi.

PLAČILA

Plačilo izdelkov poteka samo preko nakazil na TRR podjetja. Podjetje ne posluje z gotovino, boste pa gotovino potrebovali pri prevzemu blaga na domu, ko vam jo bo dostavil poštar Pošte Slovenije.

transakcijski računi:IBAN SI56 6100 0000 6510 696   (T)   DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

ODSTOP O NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec lahko brez stroškov prekliče še neodpremljeno in že oddano naročilo na elektronski naslov info@vitula.si. Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Več o tem si poglejte v rubriki Vračilo.

Za dodatna vprašanja nas kontaktirajte:

Vitula Eva Cepec s.p., Dobja vas 253, 2390 Ravne na Koroškem

Tel.: 040 630 434
E-mail:info@vitula.si

VAROVANJE PODATKOV

Ponudnik VITULA S,P. se obvezuje, da bo kakršnekoli podatke, pridobljene preko spletne strani, varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Z osebnimi podatki naših uporabnikov ravnamo še posebej skrbno, dostop do podatkov je omejen in zaščiten, nikoli ne bodo predani nepooblaščenim osebam in ne bodo uporabljeni, če se z načinom uporabe ne strinjate.

V kolikor se vam porajajo kakršnikoli pomisleki oziroma če imate vprašanja na temo zasebnosti in varnosti nam pišite na info@vitula.si

DOSTAVA BLAGA IN POŠTNINA

Dostava blaga poteka preko Pošte Slovenije. Po prejetem plačilu bodo izdelki odposlani v 1-3 delovnih dni.

Cena pošiljanja je 3 eur za nakup izdelkov do skupne vrednosti 100 eur, od 100 do 150 eur je cena 2 eur, nad 150 eur pa je poštnina brezplačna. Strošek poštnine se prišteje k vrednosti naročenega blaga in plača po predračunu.

VRAČILO

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Stroške vračila krije kupec. Blago vrnete na naslov Vitula Eva Cepec s..p., Ronkova 18, 2380 Sl. Gradec s pripisom "Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe". Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe s pismom poslanim po pošti ali preko elektronskega naslova (obrazec odstopa od pogodbe).

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine ali zamenjavo za drugo blago. Kupnino prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v14 dneh od prejema obvestila o vračilu in prejema blaga v prodajalčevo skladišče. Zamenjava blaga traja nekaj dni, največ 1 teden (tranzitni čas je vključen) od prejetja vračila v prodajalčevo skladišče in če je blago na zalogi. Oziroma zamenjava bo obravnavana kot novo naročilo.

Vračilo blaga, kot reklamacija

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa v 37. členu, da:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V tem obvestilu o napaki, mora natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa v 38. členu, da:  

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
ponovno opravi storitev ali
vrne plačani znesek

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.  

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa v 39. členu, da:

Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije Pošti Slovenije. Skupaj s Pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Zasebnost

Vitula se zavezuje k varovanju osebni podatkov. V skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi pridobljeni podatki se izključno uporabjajo za namen komunikacije z uporabnikom. Podatki se ne posredujem nobenim tretjim osebam.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo preko e-pošte na naslov info@vitula.si oz. po klasični pošti na naslov podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se trudi rešiti spore sporazumno.

Shramba pogodbe

Naročilo bomo hranili v elektronski obliki za dobo enega leta in ga lahko kupec kadarkoli dobi na vpogled preko elektronske pošte ali na sedežu podjetja.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Spremembe se lahko pojavijo tako hitro, da uporabnik ne more odreagirati istočasno. V takem primeru uporabnika obvestimo o spremembi in mu ponudimo odstop od nakupa. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napake v vsebini spletne trgovine.